سفارش تبلیغ
صبا ویژن

والفجر

دیدار یار

دیدار پرشور هزاران نفر از مردم  اصفهان (????/??/?? - ??:??)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم اصفهان، ایمان و پایبندی به ارزشهای الهی را رمز موفقیت های ملت ایران خواندند و تأکید کردند: در پرتو استحکام این پایبندی مبارک، ملت ایران در همه عرصه ها، پیشتاز و پیروز خواهد بود و دشمن همچنان ناکام و نومید خواهد ماند.

طنین ولایت

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهان کل ارتش و سپاه، و جمعی از فرماندهان عالیرتبه نظامی و انتظامی، با اشاره به جایگاه نیروهای مسلح به عنوان حصن و حصار یک ملت و کشور و لزوم استحکام و هوشیاری دائمی این حصار، تأکید کردند: استحکام واقعی یک نظام و ملت، توکل به خداوند متعال، هوشمندی، داشتن اعتماد به نفس، باور به توانایی ایستادگی، و تقویت قدرت ایستادگی است                                                      .
ایشان با اشاره به شرایط کنونی دنیا و حاکمیت زور، ظلم، جهل، و شهوت خاطرنشان کردند:در چنین دنیایی، استحکام و قدرت نیروهای مسلح و حفظ هوشمندی، و اقدام مدبرانه و شجاعانه، اهمیت دو چندان دارد.                                        

                                                                    

ادامه مطلب...

خصوصیات مومن

از اندرزهاى امام على بن موسى الرضا (علیهما السلام)

:لایکون المؤمن مؤمناً حتى تکون فیه ثلاث خَصالٍ: سُنّة مِن ربّه وسُنّة مِن نبیّه وسُنّة من ولیّه. فأمّا السُنّة مِن ربّه فکتمان السرّ، وأماالسُنّة مِن نبیّه فمداراة النّاس، وأمّا السُنّة مِن ولیّه فَالصبر فی البَأساء والضرّاء.